سیب

  

 تو به من خندیدی

 و نمی دانستی

 من به چه دلهره  از باغچه همسایه

                                                  سیب را دزدیدم

 باغبان از پی من تند دوید

 سیب را دست تو دید

 غضب آلود  به من  کرد نگاه

 و  تو رفتی و هنوز

 سال ها ست که در گوش من آرام آرام

 خش خش گام تو تکرار کنان

                                                       میدهد آزارم

 و من اندیشه کنان

غرق این پندارم

که چرا

                   خانه کوچک ما

                                              سیب نداشت 

 



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت12:16---26 مرداد 1391
خیلی قشنگ بود آفرین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 21 / 5 / 1391برچسب:کوچک,خانه,سیب,باغچه,دزد,

] [ ] [ زهراخانومی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه